Ομιλία υποψήφιου περιφερειάρχη, κ. Μάρκου Μπόλαρη, σε εκδήλωση για τις γυναίκες

Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010 14:24


Άρωμα γυναίκας είχε η χθεσινή εκδήλωση του συνδυασμού «Κεντρική Μακεδονία, Μέτωπο Ανάπτυξης», στο περίπτερο 8 της Δ.Ε.Θ. Εκατοντάδες γυναίκες όλων των ηλικιών κι απ’ όλους τους εργασιακούς χώρους, πλημμύρισαν την αίθουσα Νικόλαος Γερμανός, ανταποκρινόμενες στην πρόσκληση του συνδυασμού, προκειμένου να συζητήσουν για τις δυνατότητες που δημιουργούνται στην νέα αιρετή περιφέρεια.

«Έχω την ευτυχία να είμαι σε ένα σπίτι με πέντε γυναίκες: τέσσερις κόρες και τη γυναίκα μου», επεσήμανε στην ομιλία του ο υποψήφιος περιφερειάρχης κ. Μάρκος Μπόλαρης, προκαλώντας το έντονο χειροκρότημα του γυναικείου κοινού.

Ο κ. Μπόλαρης αναφέρθηκε στο μύθο του Ευριπίδη για την Άλκηστις, την ηρωίδα που πρόσφερε τη ζωή της για τον άντρα της «Η Άλκηστις μπροστά στην απόλυτη θυσία, εξακολουθεί και σήμερα να χαρακτηρίζει αρχετυπικά θα έλεγα τη στάση της γυναίκας στη σημερινή κοινωνία απέναντι στις ευθύνες και τους πολλαπλούς ρόλους που αναλαμβάνει και αναφέρομαι στον Ευριπίδη και στην Άλκηστη, για να τονίσω τα όσα έχει υποχρέωση ο θεσμός και η αιρετή περιφέρεια να κάνει, από τη στιγμή που θα αναλάβει τις ευθύνες για τη γυναίκα» είπε χαρακτηριστικά ο υποψήφιος περιφερειάρχης.

Ο κ. Μπόλαρης στην ομιλία του αναφέρθηκε στην μεγάλη πρόκληση ανάπτυξης που κομίζει ο θεσμός της αιρετής περιφέρειας «Σήμερα σε μια εποχή μεγάλης κρίσης, οι πολίτες καθώς μας κοιτούν στα μάτια και λένε “εμένα που χρωστάω και πρέπει να πληρώσω, εμένα που έχω επιταγές και πρέπει να τις καλύψω, εμένα που έχω το παιδί μου άνεργο, εμένα τι με νοιάζει; κάνετε παιχνίδια εξουσίας, διοίκησης, αλλάζετε καρέκλες.” Αν είναι έτσι, έχουν δίκιο αυτοί που λένε δεν πάμε να ψηφίσουμε. Ευτυχώς όμως δεν είναι έτσι. Με την αιρετή περιφέρεια, με την αλλαγή που γίνεται στον πρώτο βαθμό, αλλάζει -όχι μόνο ο τρόπος που διοικείται η Ελλάδα, αλλά αλλάζει ο τρόπος που αναπτύσσεται και θα αναπτύσσεται από εδώ και πέρα η Ελλάδα. Μας δίνεται για πρώτη φορά η δυνατότητα, να σχεδιάσουμε αυτό που χρειάζεται ο τόπος, να το ιεραρχήσουμε όπως εμείς αποφασίσουμε και να παλέψουμε για να το υλοποιήσουμε. Και να το υλοποιήσουμε με πόρους που προέρχονται από την Ευρώπη μέσω προγραμμάτων που διεκδικούμε κι έτσι θα έρχεται απευθείας η χρηματοδότηση στην περιφέρεια».

Αναφερόμενος στην πρόταση του συνδυασμού «Κεντρική Μακεδονία, Μέτωπο Ανάπτυξης» ο κ. Μπόλαρης τόνισε «Είμαι βέβαιος ότι οι πολίτες ξέρουν ότι εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος από την άλλη πρόταση, ότι δεν μας ενδιαφέρει η αναγνωρισιμότητα, αλλά ότι μας ενδιαφέρει η καθημερινότητα των ανθρώπων που μάχονται στην καθημερινή πρακτική για να τιμήσουν την εντολή που τους δίνουν οι πολίτες, πολίτες που σήμερα δοκιμάζονται. Και καταλαβαίνουμε όλοι ότι όταν το αίτημα των πολιτών είναι να μάθουν πού πήγαν τα λεφτά, η επιλογή πρέπει να είναι τέτοια που να διασφαλίζει την διαφάνεια, που να σέβεται τον ιδρώτα του πολίτη».

φωτογραφίες:
http://www.bolaris.gr/index.php/tanea/36-deltia-typou/424-2010-10-18-12-31-42